Samsung SyncMaster P2270

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SyncMaster P2270 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

patjepayer 02-04-2010
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2270

Op basis van een goede recensie hier gekocht. Zware tegenvaller. Leuk design. voet zit gelijk muurvast en niet verstelbare.
Alle mogelijke instellingen uitgeprobeerd maar het scherm kan de zogenoemde backlight bleeding niet verhullen...
ene helft van het scherm beduidend helderder dan de 2de helft... Welicht bij games, movies of foto's niet direct zichtbaar,, maar bij standaard office gebruik in hoge mate irritant. Na een dag terug gestuurd. Bevindingen werden bevestigd door de technische dienst. Helaas konden ze niet garanderen dat "een nieuwe" van de partij niet dezelfde klachten zou hebben.

etsn 30-03-2010

Beeldkwaliteit: prima
Mogelijkheden: dik in orde
Design: subliem
Contrast:excellent
OSD: na enige aanpassing 100%afstelbaar naar eigen smaak
Scherm is wel degelijk kantelbaar.
Kennelijk is er een misnoegde klant. Er kan altijd een minder toestel tussenzitten. Geen probleem! Samsung geeft 3j. garantie met een uitstekende service.
De meeste kritiek die ik lees is te wijten aan het feit dat men het menu verkeerd gebruikt, vb.helderheid led aan-uit knop is perfect af te stellen.Led kan ook volledig aan of uit.

Anoniem 17-03-2010
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2270

Helaas ging er in zeer korte tijd weer een belangrijk apparaat binnen mijn huishouden kapot, deze keer betrof het mijn oude LCD computermonitor en kon ik dus op zoek naar een nieuwe. De keuze voor deze Samsung is ontstaan door mijn aankoop van de Samsung LE32B650 LCD TV in januari van dit jaar. Ik zocht een LCD monitor met een vergelijkbaar design en dus viel mijn keuze op de Samsung P2270, 22 inch en full HD.

Over het design kan ik kort zijn, deze LCD monitor ziet er gewoon prachtig uit. Ook de beeldkwaliteit spreekt voor zich, op de hoogste resolutie (1920 X 1080) ziet het beeld er fantastisch uit, scherpe diepe kleuren en een contrast dat geen pijn doet aan de ogen. Het gebrek aan verstelbaarheid van deze monitor is voor mij geen enkel probleem en ik vraag me af wat voor mogelijkheden en dergelijke monitor nog meer zou moeten hebben, dit scherm voldoet perfect aan alle door mij gestelde eisen.

jj de groot 31-01-2010
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2270

vrijdag deze de samsung p2270, ontvangen, een perfect beeld, alle kabels aanwezig geen dodo pixels en vormgeving subliem, één nadeel ik heb hem voor mijn dochter gekocht, ik had hem zelf moeten houden

jplatje 14-01-2010
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2270

Bij eerste aansluiten meteen defect. Foto's zien eruit als olieverf schilderijen met verkeerde kleuren. Rode strepen over het hele scherm.

WdG 03-05-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2270

Het kan altijd beter, dus ik geef op voorhand geen 10 punten!

Echter.....dit scherm is werkelijk subliem.
Het scherm op zich is al mooi, zelfs als deze uit staat.

De rand rondom het scherm ziet er zeer luxe uit.
De beeldprestaties zijn echt super.

Ik heb eerst getwijfeld tussen de P2250 en de P2270.
Uiteindelijk heb ik deze gekozen. De vormgeving vind ik namelijk mooier.
Ik heb er absoluut geen spijt van. Gewoon een superaankoop!

Samsung levert het toestel met 2 aansluitkabels (DVI en VGA)

Ik ben veeleisend maar absoluut tevreden